Турнікет КС Т-Б-5.3
ID#9254Надійна конструкція турнікетів "Бізант-5" дозволяє споживачеві експлуатувати їх за умов прохідних промислових підприємств, адміністративних установ, навчальних закладів та інших об'єктів з інтенсивним навантаженням.
Три базові кольори забарвлення
Новий дизайн виконаний з урахуванням пропозицій численних споживачів цього модельного ряду. Зокрема, передбачений не один, як раніше, а три варіанти базового фарбування корпусу темно-сірий, світло-сірий і синій колір. Під замовлення фарбування може бути виконане у будь-який колір. Штанги трипода виготовлені із полірованої нержавіючої сталі.
У новому корпусі турнікета є ніша, що закривається, для установки контролера системи контролю доступу або іншого обладнання. На кришці корпусу турнікету розташовані світлові індикатори підвищеної яскравості, що вказують на дозвіл або заборону проходу у напрямку руху. Опціонально можуть бути встановлені символьні індикатори.
Також як додаткове обладнання нова конструкція дозволяє встановити на турнікет консолі з нержавіючої сталі для формування чітких контурів зони проходу. На консолі можуть встановлюватись різні типи зчитувачів.
Для зовнішньої установки турнікети "Бізант-5" можуть бути виготовлені на замовлення у виконанні, що відповідає ГОСТ 15150-69.
Електромоторний привід нової моделі "Бізант-5" - це одна з найсуттєвіших переваг нової модифікації турнікетів "Бізант". Удосконалений електромоторний привід та блок керування режимами роботи турнікету забезпечують безпеку для користувачів та дозволяють встановлювати різні режими для проходу.
Турнікети з новим електромоторним приводом мають традиційний комфортний принцип дії - штовхаючи штангу, що перегороджує, необхідно трохи провернути трипод по ходу руху в дозволеному напрямку, після чого механізм трипода автоматично плавно виконає доворот в дозволеному напрямку.
Аварійний прохід у модифікації "Бізант 5.3" реалізований у вигляді штанги, що автоматично опускається при відключенні живлення, при спрацьовуванні системи пожежної безпеки або по команді від пульта управління. Відновлення штанги у робоче положення здійснюється вручну. Наявність штанги, що опускається, дозволяє економити площу і ресурси на деяких пропускних пунктах, оскільки є можливість відмовитися від встановлення додаткової хвіртки аварійного виходу.